ČO SA STANE PO ODOSLANÍ NEZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY?

Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť.

POSTUP OBJEDNÁVANIA

  1. Platba

Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • vkladom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni
  • prevodom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej banky! VS:.....
  • prevodom z inej banky na účet v ČSOB, VÚB Banke, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:.....

V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet.

  1. Zarezervovanie

Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby.

  1. Cestovné doklady

Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov.

Spôsoby doručenia sú:

  • poštou (zasielané cca 10 dní pred odletom)
  • elektronicky
  • vyzdvihnutie na letisku

Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.

Ďalšie podobné

AKO VYHĽADÁVAŤ HOTELY PRE VIAC OSÔB?

Dospelý + dieťa - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre zadaný počet osôb do jednej izby, maximálne však ponúka štvorlôžkovú izbu (pre 4 osoby). Ak hľadáte zájazd pre viac osôb, zadajte do vyhľadávania len dve dospelé osoby. Keď nájdete zájazd, ktorý Vám vyhovuje, kontaktujte nás prosím pre overenie dostupnosti pre požadovaný počet osôb. 3 osoby - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby. Ak zadáte 3 osoby, systém vyhľadá trojlôžkovú izbu, prípadne dvojlôžkovú izbu s prístelkou. V prvom kroku je lepšie vyhľadať zájazd pre dve osoby a následne aktualizovať ponuku pre tri osoby. Pokiaľ sa Vám po tomto kroku nezobrazí Vami vyhliadnutá ponuka zájazdu s presným počtom osôb, kontaktujte nás prosím. V týchto prípadoch je možné dohľadať prístelku priamo v rezervačnom systéme. 4 a viac osôb - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby, Ak zadáte napr. 4 dospelé osoby, systém vyhľadá zájazd so štvorlôžkovou izbou. Pokiaľ si neprajete štvorlôžkovú izbu, vyhľadajte a vyberte si zájazd len pre 2 osoby. V poslednom kroku „Objednávka“ v objednávkovom formulári pri vyplňovaní cestujúcich pridajte ďalšie dve požadované osoby tlačidlom „Pridať položku“. Po odoslaní objednávky Vám potvrdíme dostupnosť zájazdu pre požadovaný počet osôb.
Viac

Čo sa stane po odoslaní záväznej objednávky?

Vami vybraný zájazd môžete uhradiť aj online platobnou kartou priamo na našich stránkach. Po jej odoslaní a riadne prebehnutej platbe Vám na uvedený e- mail ihneď bude zaslaná cestovná zmluva. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť j v kroku "Potvrdenie objednávky". Cestovnú zmluvu si starostlivo prekontrolujte.
Viac

Prečo si zvoliť Airstop

Globe
20 rokov s Vami s veľmi kladným hodnotením od zákazníkov
Thumbs up
Garancia rovnakej ceny ako priamo v cestovnej kancelárii
Compass
Najväčšie rakúske a české cestovné kancelárie na jednom mieste
Card
Rezervácia online s možnosťou platby platobnou kartou