ČO SA STANE PO ODOSLANÍ NEZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY?

Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť.

POSTUP OBJEDNÁVANIA

  1. Platba

Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • vkladom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni
  • prevodom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej banky! VS:.....
  • prevodom z inej banky na účet v ČSOB, VÚB Banke, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:.....

V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet.

  1. Zarezervovanie

Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby.

  1. Cestovné doklady

Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov.

Spôsoby doručenia sú:

  • poštou (zasielané cca 10 dní pred odletom)
  • elektronicky
  • vyzdvihnutie na letisku

Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.

ČO SA STANE PO ODOSLANÍ NEZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY?

Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť.

POSTUP OBJEDNÁVANIA

  1. Platba

Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • vkladom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni
  • prevodom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej banky! VS:.....
  • prevodom z inej banky na účet v ČSOB, VÚB Banke, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:.....

V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet.

  1. Zarezervovanie

Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby.

  1. Cestovné doklady

Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov.

Spôsoby doručenia sú:

  • poštou (zasielané cca 10 dní pred odletom)
  • elektronicky
  • vyzdvihnutie na letisku

Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.

Prečo si zvoliť Airstop

Globe
18 rokov Vám prinášame vysokú kvalitu cestovania za skvelé ceny
Plane
Garancia rovnakej ceny ako priamo v cestovnej kancelárii
Compass
Najväčšie rakúske a české cestovné kancelárie na jednom mieste
Card
Rezervácia online s možnosťou platby platobnou kartou