Časté otázky

Čo sa stane po odoslaní záväznej objednávky?

Vami vybraný zájazd môžete uhradiť aj online platobnou kartou priamo na našich stránkach. Po jej odoslaní a riadne prebehnutej platbe Vám na uvedený e- mail ihneď bude zaslaná cestovná zmluva. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť j v kroku "Potvrdenie objednávky". Cestovnú zmluvu si starostlivo prekontrolujte.
Viac

Akým spôsobom je možné zaplatiť?

K rezervácii objednanej služby u cestovnej kancelárie dochádza až po zaplatení (pripísaní peňazí na náš účet). Vzhľadom na to, že databáza zájazdov a leteniek sa neustále mení a predovšetkým výhodné ponuky bývajú vypredané veľmi rýchlo, odporúčame zákazníkom uskutočniť  platbu čo najskôr. Najneskôr 10  minút pred platbou nám zatelefonujte. Naši pracovníci overia platnosť Vašej objednávky. Platbu je možné uskutočniť jedným z nasledujúcich spôsobov: môžete zaplatiť online kartou priamo na našich stránkach, viac informácií nájdete tu: https://www.airstop.sk/platobna-brana vkladom na účet v VÚB, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni pod VS:..... prevodom na účet v VÚB, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej  banky! pod VS:..... prevodom z inej banky na účet v VÚB Banke, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:..... V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná v čase pripísania peňazí na náš účet. Platby cez víkendy V sobotu a v nedeľu je možné platiť v hotovosti v nižšie uvedených pobočkách bánk. Zoznam otvorených pobočiek bánk cez víkendy Bankové spojenie: VÚB  - 3034705555/0200 Slovenská sporiteľňa - 0253978437/0900 Tatra banka - 2944018856/1100 Ako variabilný symbol vždy uvádzajte č. cestovnej zmluvy!
Viac

Čo je „zájazd na vyžiadanie“?

Občas sa stáva, že je možné zájazd rezervovať len v režime „zájazd na vyžiadanie“, pretože kontingent leteniek alebo ubytovacej kapacity  príslušná cestovná kancelária vyčerpala. V tom prípade CK musí požadované miesta záväzne objednať u leteckej spoločnosti alebo v hoteli.  Pretože zo strany CK ide o záväznú objednávku, treba pri objednaní „zájazdu na vyžiadanie“ zaplatiť zálohu. Ak do odletu ostáva viac než 15 dní  – 50 % ceny zájazdu, v ostatných prípadoch treba uhradiť celú cenu zájazdu. Po zaplatení zálohy má CK 3 pracovní dny na potvrdenie objednávky. Objednávka potvrdená CK sa automaticky prevedie do záväznej rezervácie a okamžite sa na ňu vzťahujú storno podmienky CK. Ak zaplatil zákazník len zálohu, musí ihneď po potvrdení rezervácie uhradiť doplatok. V prípade neúspešného objednania/nepotvrdenia zájazdu cestovná kancelária v stanovenej lehote bezodkladne vráti zákazníkovi zálohu v plnej výške.
Viac

ČO SA STANE PO ODOSLANÍ NEZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY?

Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť. POSTUP OBJEDNÁVANIA Platba Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov: vkladom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni prevodom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej banky! VS:..... prevodom z inej banky na účet v ČSOB, VÚB Banke, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:..... V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet. Zarezervovanie Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby. Cestovné doklady Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov. Spôsoby doručenia sú: poštou (zasielané cca 10 dní pred odletom) elektronicky vyzdvihnutie na letisku Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.
Viac
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Opýtajte sa!

Prečo si zvoliť Airstop

Globe
20 rokov s Vami s veľmi kladným hodnotením od zákazníkov
Thumbs up
Garancia rovnakej ceny ako priamo v cestovnej kancelárii
Compass
Najväčšie rakúske a české cestovné kancelárie na jednom mieste
Card
Rezervácia online s možnosťou platby platobnou kartou