Termín a dĺžka
13.11. – 6.1. (7–10 dní)
Počet osôb
2 dospelí
Termín a dĺžka
13.11. – 6.1. (7–10 dní)
Počet osôb
2 dospelí
Stravovanie
All inclusive

O hoteli Crystal Land of Paradise

Popis je len orientačný. Presný popis nájdete pri konkrétnom termíne.
Rada:
Znížená pohyblivosť

Upozorňujeme, že naše balíčky vo všeobecnosti nie sú vhodné pre osoby so zníženou pohyblivosťou, pokiaľ nie je v popise produktu uvedené inak. Podrobnejšie informácie o takejto vhodnosti vám však radi poskytneme na požiadanie s prihliadnutím na vaše potreby.

Poznámka pre zájazdy (letecký hotel):
Upozorňujeme, že naše informácie o predpisoch týkajúcich sa batožiny a stravovania počas letu vašej rezervovanej leteckej spoločnosti, ako aj vstupné požiadavky, destinácia a špeciálne informácie sú súčasťou vašej cestovnej zmluvy. Tieto informácie nájdete na internete na adrese: LMX Flight and Destination Information (http://www.lmx.info).

Informácie - Poplatky za registráciu

Upozorňujeme, že online registráciu je potrebné vykonať u nasledujúcich leteckých spoločností, inak vám za registráciu na letisku vzniknú dodatočné poplatky. Časy online registrácie a poplatky na letisku na osobu/dieťa sú nasledovné: Online check-in Sun Express najskôr 36 hodín a najneskôr 3,5 hodiny pred odletom, inak 5,00 €; Online check-in Eurowings najskôr 72 hodín a najneskôr 3 hodiny pred odletom, inak 15 €; Online check-in TuiFly najskôr 48 hodín a najneskôr 5 hodín pred odletom, inak 25 €; Online registrácia spoločnosti Ryanairplus predbežné overenie, ak je to vhodné, najskôr 24 hodín a najneskôr 2 hodiny pred odletom, inak 55 €.

Poznámka k obsadenosti izieb:
Upozorňujeme, že ak obývate dvojlôžkovú izbu s niekoľkými prístelkami, využiteľná plocha izieb sa zníži. Preto odporúčame, aby ste si rezervovali rodinnú izbu pozostávajúcu z jednej izby alebo viacerých izieb v závislosti od dostupnosti a ponuky príslušného hotela, ak je k dispozícii. Okrem toho veľkosť poskytovaných postelí závisí od príslušných regionálnych charakteristík hotelového nábytku.



Dôležité informácie:
Upozorňujeme, že existujú vplyvy na hotelové zariadenia, vonkajšie zariadenia, stravovacie služby a aktivity, napr. V prípade pandémie nie sú nikdy vylúčené ani obmedzenia vstupu/výstupu, ako aj všeobecné dodržiavanie miestnych predpisov.

Osobitné hygienické opatrenia
Všeobecné
  • Pravidlá obmedzenia sociálnych kontaktov (sezónne)
  • Dávkovač dezinfekčného prostriedku
  • Zvýšené čistiace opatrenia (denný, elektrostatický sprej)
  • dotazník zdravotného stavu
  • Zdravotné prehliadky zamestnancov
  • Odborná príprava zamestnancov v oblasti hygieny
  • Dodatočné hygienické opatrenia v gastronomickom priemysle (ponuky bufetových balení)
  • Ďalšie bezpečnostné opatrenia v stravovacom priemysle (elektrostatický sprej)
  • Školenie o hygiene rúk zamestnancov
  • Ochranné prostriedky pre personál
  • Časový interval medzi rezerváciami izieb
  • Použitie komerčne dostupných dezinfekčných prostriedkov (elektrostatický sprej)
  • Wellness centrum s vlastným priestorom
Stravovanie
  • Digitálne menu (mobil)
Izba
  • Hygienická súprava
  • Zvýšené upratovanie (denne)
Služby
  • Bezkontaktná registrácia/odhlásenie (na vyžiadanie)
  • Dezinfekcia plastových kľúčových kariet
Normy
  • BEZPEČNÝ CESTOVNÝ RUCH (Lloyd's Register)

Informácie o špeciálnych hygienických opatreniach poskytne priamo prevádzkovateľ hotela. Organizátor ani GIATA nepreberajú žiadnu zodpovednosť za aktuálnosť a správnosť informácií.

Vybavenie

  • Priamo na pláži
  • Vnútorný bazén
  • Bazén
  • Vhodný pre deti
  • WIFI k dispozícii
  • Wellness
  • Posilňovňa
  • Tobogán
  • Detské ihrisko
  • Detský bazén
  • Piesočná pláž

Recenzie

Celkové hodnotenie
70 %
60 %

Služby hotela

60 %

Izba

60 %

Pláž a okolie

60 %

Šport, voľný čas

60 %

Strava

Recenzie zákazníkov AirstopRecenze zákazníků (2)
Všetky recenzieVšetky (0)
60 %
15.8. - 25.8.2015
Recenze R.
Hotelu nema co vytknut, sluzby boli na dobrej urovni, cisto, dobre jedlo, vsetkeho dostatok. Problem sme vsak mali s usporiadatelom zajazdu, ktory akosi zabudol miestnej cestovke povedat, ze prideme. Co pre nas znamenalo, ze nas nik necakal na letisku, nemali sme odvoz na hotel a posledny den dovolenky sme stravili telefonovanim, nakoniec az do nemecka, aby sme sa mali ako dostat domov. Bohuzial toto dost pokazilo nas dojem, lebo sme prisli viac vystresovani ako sme prisli. Takze hotel je vyborny, zle skusenosti bohuzial s cestovnou agenturou. Hotel sa skladal so 7 budov, 6 boli hotelove izby, jedna recepcia. Restauracia sa nachadzala v jednej z obytnych budov, Hotel mal dva bazeny, detske ihrisko, divadlo s vecernym programom. Asi 200m od hotela sa nachadzali obchodiky - take male nakupne centra (handry, zlato, suveniry a pod). Hned vedla hotela bolo par obchodikov aj market, kusok aj miestna cestovna agentura, kde sa dal zakupit zajazd. Inak klasicky len hotely. Vsade bolo pekne a cisto, aj ked najst smetne kose bolo problem. Hotel bol typu garden - vsade bola krasna zahrada a kvety, krasne sa on starali, po hoteli chodili aj pavy a korytnacka - uzasny zazitok pre deti.
60 %

Služby hotela

60 %

Izba

60 %

Pláž a okolie

60 %

Šport, voľný čas

60 %

Strava

Zobraziť viac
60 %
3.9. - 13.9.2012
Recenze R.
Celkové hodnotenie nám skazila komplikácia s izbami hneď po príchode ako aj dlhšia doba vyriešenia problému. Odhliadnuc od toho, bola to čiste pobytová dovolenka. Skúsili sme pobyt v Turecku prvý krát, ale nestane sa našou obľúbenou destináciou. Môžeme odporúčať ľuďom, ktorí majú radi pobyt vo veľkých a rušných strediskách, v tomto hoteli treba byť pripravený aj na množstvo detí. Hotelový komplex sa skladá z niekoľkých, zväčša dvoj poschodových, budov. Tieto sa nachádzajú vo veľkej , dobre udržiavanej záhrade. Treba povedať, že v danom regióne žiadny z hotelov takú peknú prírodnú záhradu nemá. Celý areál je ohradený a prístupovou cestou rozdelený na dve časti. Je vhodný pre rodiny s deťmi, nie však pre handicapovaných hostí, vzhľadom na jeho umiestnenie na svahu a množstve schodov. Pri hodnotení stravy môžeme konštatovať, že bola pomerne pestrá, oprevládali zeleninové jedlá, veľmi bohatý bol šalátový bufet. Každý deň bola v ponuke aj ryba, pre milovníkov mäsa to bolo zväčša kuracie. Bravčové počas našeho pobytu nebolo ani raz a hovädzie mäso bolo skôr súčasťopu niektorých zeleninových jedál. Stravovanie bolo bufetového typu, treba sa však obrniť proti spôsobu stravovania ruských turistov a proti tomu ako vyzerajú stoly po ich odchode.
60 %

Služby hotela

60 %

Izba

60 %

Pláž a okolie

60 %

Šport, voľný čas

60 %

Strava

Zobraziť viac