Časté otázky

AKO VYHĽADÁVAŤ HOTELY PRE VIAC OSÔB?

Dospelý + dieťa - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre zadaný počet osôb do jednej izby, maximálne však ponúka štvorlôžkovú izbu (pre 4 osoby). Ak hľadáte zájazd pre viac osôb, zadajte do vyhľadávania len dve dospelé osoby. Keď nájdete zájazd, ktorý Vám vyhovuje, kontaktujte nás prosím pre overenie dostupnosti pre požadovaný počet osôb. 3 osoby - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby. Ak zadáte 3 osoby, systém vyhľadá trojlôžkovú izbu, prípadne dvojlôžkovú izbu s prístelkou. V prvom kroku je lepšie vyhľadať zájazd pre dve osoby a následne aktualizovať ponuku pre tri osoby. Pokiaľ sa Vám po tomto kroku nezobrazí Vami vyhliadnutá ponuka zájazdu s presným počtom osôb, kontaktujte nás prosím. V týchto prípadoch je možné dohľadať prístelku priamo v rezervačnom systéme. 4 a viac osôb - Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby, Ak zadáte napr. 4 dospelé osoby, systém vyhľadá zájazd so štvorlôžkovou izbou. Pokiaľ si neprajete štvorlôžkovú izbu, vyhľadajte a vyberte si zájazd len pre 2 osoby. V poslednom kroku „Objednávka“ v objednávkovom formulári pri vyplňovaní cestujúcich pridajte ďalšie dve požadované osoby tlačidlom „Pridať položku“. Po odoslaní objednávky Vám potvrdíme dostupnosť zájazdu pre požadovaný počet osôb.
Viac

Čo sa stane po odoslaní záväznej objednávky?

Vami vybraný zájazd môžete uhradiť aj online platobnou kartou priamo na našich stránkach. Po jej odoslaní a riadne prebehnutej platbe Vám na uvedený e- mail ihneď bude zaslaná cestovná zmluva. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť j v kroku "Potvrdenie objednávky". Cestovnú zmluvu si starostlivo prekontrolujte.
Viac

Akým spôsobom je možné zaplatiť?

K rezervácii objednanej služby u cestovnej kancelárie dochádza až po zaplatení (pripísaní peňazí na náš účet). Vzhľadom na to, že databáza zájazdov a leteniek sa neustále mení a predovšetkým výhodné ponuky bývajú vypredané veľmi rýchlo, odporúčame zákazníkom uskutočniť  platbu čo najskôr. Najneskôr 10  minút pred platbou nám zatelefonujte. Naši pracovníci overia platnosť Vašej objednávky. Platbu je možné uskutočniť jedným z nasledujúcich spôsobov: môžete zaplatiť online kartou priamo na našich stránkach, viac informácií nájdete tu: https://www.airstop.sk/platobna-brana vkladom na účet v VÚB, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni pod VS:..... prevodom na účet v VÚB, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej  banky! pod VS:..... prevodom z inej banky na účet v VÚB Banke, Tatra banka alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:..... V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná v čase pripísania peňazí na náš účet. Platby cez víkendy V sobotu a v nedeľu je možné platiť v hotovosti v nižšie uvedených pobočkách bánk. Zoznam otvorených pobočiek bánk cez víkendy Bankové spojenie: VÚB  - 3034705555/0200 Slovenská sporiteľňa - 0253978437/0900 Tatra banka - 2944018856/1100 Ako variabilný symbol vždy uvádzajte č. cestovnej zmluvy!
Viac

Čo je „zájazd na vyžiadanie“?

Občas sa stáva, že je možné zájazd rezervovať len v režime „zájazd na vyžiadanie“, pretože kontingent leteniek alebo ubytovacej kapacity  príslušná cestovná kancelária vyčerpala. V tom prípade CK musí požadované miesta záväzne objednať u leteckej spoločnosti alebo v hoteli.  Pretože zo strany CK ide o záväznú objednávku, treba pri objednaní „zájazdu na vyžiadanie“ zaplatiť zálohu. Ak do odletu ostáva viac než 15 dní  – 50 % ceny zájazdu, v ostatných prípadoch treba uhradiť celú cenu zájazdu. Po zaplatení zálohy má CK 3 pracovní dny na potvrdenie objednávky. Objednávka potvrdená CK sa automaticky prevedie do záväznej rezervácie a okamžite sa na ňu vzťahujú storno podmienky CK. Ak zaplatil zákazník len zálohu, musí ihneď po potvrdení rezervácie uhradiť doplatok. V prípade neúspešného objednania/nepotvrdenia zájazdu cestovná kancelária v stanovenej lehote bezodkladne vráti zákazníkovi zálohu v plnej výške.
Viac

ČO SA STANE PO ODOSLANÍ NEZÁVÄZNEJ OBJEDNÁVKY?

Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť. POSTUP OBJEDNÁVANIA Platba Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov: vkladom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni prevodom na účet v ČSOB, VÚB, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni, vždy v rámci rovnakej banky! VS:..... prevodom z inej banky na účet v ČSOB, VÚB Banke, Tatra banke alebo Slovenskej sporiteľni. V tomto prípade musí zákazník zaslať emailom alebo faxom dôveryhodné potvrdenie o prevedení platby!  pod VS:..... V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom,  nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet. Zarezervovanie Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby. Cestovné doklady Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov. Spôsoby doručenia sú: poštou (zasielané cca 10 dní pred odletom) elektronicky vyzdvihnutie na letisku Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.
Viac

Sú uvádzané ceny skutočne vrátane všetkých poplatkov a táx?

Nami uvádzané ceny cestovných služieb sú skutočne konečné. To znamená, že za letenky, zájazdy nebudete musieť doplácať žiadne skryté príplatky. V cenách sú okrem iného zahrnuté všetky letiskové poplatky a taxy, príplatky za palivo alebo bezpečnostné poplatky. Ceny samozrejme nezahŕňajú prípadné administratívne poplatky spojené s legislatívou cieľovej krajiny (napr. turistické víza alebo karty, turistický poplatok za odlet z krajiny alebo náklady na povinné očkovanie). V cene nie je rovnako zahrnuté cestovné poistenie, poistenie proti stornu alebo prípadné poplatky za vyzdvihnutie dokladov na letisku u last minute ponúk (tu si niektoré CK účtujú za uschovanie dokladov na letisku 10EUR).
Viac
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Opýtajte sa!

Prečo si zvoliť Airstop

Globe
18 rokov Vám prinášame vysokú kvalitu cestovania za skvelé ceny
Plane
Garancia rovnakej ceny ako priamo v cestovnej kancelárii
Compass
Najväčšie rakúske a české cestovné kancelárie na jednom mieste
Card
Rezervácia online s možnosťou platby platobnou kartou