Ako vyhľadávať hotely pre viac osôb?
Dospelý + dieťa
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre zadaný počet osôb do jednej izby, maximálne však ponúka štvorlôžkovú izbu (pre 4 osoby). Ak hľadáte zájazd pre viac osôb, zadajte do vyhľadávania len dve dospelé osoby. Keď nájdete zájazd, ktorý Vám vyhovuje, kontaktujte nás prosím pre overenie dostupnosti pre požadovaný počet osôb.
3 osoby
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby. Ak zadáte 3 osoby, systém vyhľadá trojlôžkovú izbu, prípadne dvojlôžkovú izbu s prístelkou. V prvom kroku je lepšie vyhľadať zájazd pre dve osoby a následne aktualizovať ponuku pre tri osoby. Pokiaľ sa Vám po tomto kroku nezobrazí Vami vyhliadnutá ponuka zájazdu s presným počtom osôb, kontaktujte nás prosím. V týchto prípadoch je možné dohľadať prístelku priamo v rezervačnom systéme.
4 a viac osôb
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby, Ak zadáte napr. 4 dospelé osoby, systém vyhľadá zájazd so štvorlôžkovou izbou. Pokiaľ si neprajete štvorlôžkovú izbu, vyhľadajte a vyberte si zájazd len pre 2 osoby. V poslednom kroku „Objednávka“ v objednávkovom formulári pri vyplňovaní cestujúcich pridajte ďalšie dve požadované osoby tlačidlom „Pridať položku“. Po odoslaní objednávky Vám potvrdíme dostupnosť zájazdu pre požadovaný počet osôb.
Vami vybraný zájazd môžete uhradiť aj online platobnou kartou priamo na našich stránkach. Po jej odoslaní a riadne prebehnutej platbe Vám na uvedený e- mail ihneď bude zaslaná cestovná zmluva. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť j v kroku "Potvrdenie objednávky". Cestovnú zmluvu si starostlivo prekontrolujte.
K rezervácii objednanej služby u cestovnej kancelárie dochádza až po zaplatení (pripísaní peňazí na náš účet). Vzhľadom na to, že databáza zájazdov a leteniek sa neustále mení a predovšetkým výhodné ponuky bývajú vypredané veľmi rýchlo, odporúčame zákazníkom uskutočniť platbu čo najskôr. Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naši pracovníci overia platnosť Vašej objednávky. Platbu je možné uskutočniť jedným z nasledujúcich spôsobov:
V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom, nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná v čase pripísania peňazí na náš účet.
Platby cez víkendy
V sobotu a v nedeľu je možné platiť v hotovosti v nižšie uvedených pobočkách bánk.
Zoznam otvorených pobočiek bánk cez víkendy
Bankové spojenie:
Ako variabilný symbol vždy uvádzajte č. cestovnej zmluvy!
Občas sa stáva, že je možné zájazd rezervovať len v režime „zájazd na vyžiadanie“, pretože kontingent leteniek alebo ubytovacej kapacity príslušná cestovná kancelária vyčerpala.
V tom prípade CK musí požadované miesta záväzne objednať u leteckej spoločnosti alebo v hoteli. Pretože zo strany CK ide o záväznú objednávku, treba pri objednaní „zájazdu na vyžiadanie“ zaplatiť zálohu. Ak do odletu ostáva viac než 15 dní – 50 % ceny zájazdu, v ostatných prípadoch treba uhradiť celú cenu zájazdu. Po zaplatení zálohy má CK 3 pracovní dny na potvrdenie objednávky. Objednávka potvrdená CK sa automaticky prevedie do záväznej rezervácie a okamžite sa na ňu vzťahujú storno podmienky CK. Ak zaplatil zákazník len zálohu, musí ihneď po potvrdení rezervácie uhradiť doplatok.
V prípade neúspešného objednania/nepotvrdenia zájazdu cestovná kancelária v stanovenej lehote bezodkladne vráti zákazníkovi zálohu v plnej výške.
Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť.
POSTUP OBJEDNÁVANIA
Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov:
V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom, nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet.
Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby.
Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov.
Spôsoby doručenia sú:
Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.
Nami uvádzané ceny cestovných služieb sú skutočne konečné. To znamená, že za letenky, zájazdy nebudete musieť doplácať žiadne skryté príplatky. V cenách sú okrem iného zahrnuté všetky letiskové poplatky a taxy, príplatky za palivo alebo bezpečnostné poplatky. Ceny samozrejme nezahŕňajú prípadné administratívne poplatky spojené s legislatívou cieľovej krajiny (napr. turistické víza alebo karty, turistický poplatok za odlet z krajiny alebo náklady na povinné očkovanie). V cene nie je rovnako zahrnuté cestovné poistenie, poistenie proti stornu alebo prípadné poplatky za vyzdvihnutie dokladov na letisku u last minute ponúk (tu si niektoré CK účtujú za uschovanie dokladov na letisku 10EUR).
Všetky cestovné kancelárie, s ktorými spolupracujeme, majú zaistené poistenie proti úpadku. Túto povinnosť cestovných kancelárií so sídlom v Nemecku upravuje § 651k (povinnosť náhrady v prípade platobnej neschopnosti alebo konkurzu) Nemeckého občianskeho zákonníka. Podľa jeho znenia musia mať všetci sprostredkovatelia cestovných zájazdov uzavreté poistenie alebo bankovú záruku minimálne 110 mil. Eur, ktoré zaistí:
Výška poistného alebo bankovej záruky musí dosahovať minimálne 110 mil. Euro na každý kalendárny rok. Skutočnosť, že je Váš sprostredkovateľ poistený, si môžete overiť na tejto adrese: www.tip.de/register/rvr.html. Cestovné kancelárie, ktoré majú uzavretú bankovú záruku, tu však uvedené nie sú.
Neviete si rady s vhodným darčekom pre Vašich blízkych, kamarátov, obchodných partnerov či zamestnancov? Pripravili sme pre Vás darčekové poukazy na nákup zájazdov do celého sveta od najväčších nemeckých cestovných kancelárií.
Podmienky uplatnenia darčekového poukazu
AIRSTOP nezodpovedá za ukradnuté a stratené darčekové poukazy.
Letisko – Podľa našich skúseností prebieha vyzdvihnutie cestovných dokladov a odbavenie na letisku hladko. Stačí predložiť požadované cestovné dokumenty. V prípade vyzdvihnutia dokladov na letisku predložte potvrdenie a cestovný pas. Pracovníci CK Vám obratom odovzdajú cestovné dokumenty (letenky, vouchery). S cestovnými dokladmi sa dostavíte min. 90 min. pred odletom na Check-in (odbavenie), kde predložíte letenku a cestovní pas a budete odbavení. Súčasne Vám budú vystavené palubné lístky (Boarding pass), s nimi vstúpíte do lietadla. Upozorňujeme, že check-in se väčšinou zatvára 45 min. pred odletom!
Prílet – Po prílete do destinácie a vyzdvihnutí batožiny na Vás bude čakať delegát cestovnej kancelárie. Delegáti sú oblečení vo firemných farbách s visačkou společnosti a väčšinou držia aj cedulu s logom spoločnosti. Delegát hovorí po nemecky, anglicky a miestnym jazykom destinácie. Delegátovi predložíte hotelový voucher, na jeho základe nastúpíte do pripraveného autobusu k transferu do hotelu. V autobuse vodič, prípadne delegát hlásí mená hotelov.
Hotel – Po príjezde do hotelu Vás delegát na recepcii ubytuje a poskytne Vám čas informačnej schôdzky. V priestoroch recepcie sa nachádzajú informačné nástenky, na ktorých väčšinou nájdete dôležité informáce ako napr. kontakt na delegáta, časy stretnutí s delegátom, informácie o lokalite, fakultatívnych výletoch a ďalších službách. Ďalej tu bude ku koncu Vašej dovolenky uvedený časový údaj pre vystahovanie z hotelu a transfer na letisko.
Asistencia po telefóne - po celú dobu Vášho pobytu Vám ponúkame asistenciu pre prípadnú komunikáciu s delegátom. V tomto prípade stačí zavolať, prípadne napísať email s Vašou otázkou a kontaktom na delegáta.
Ľutujeme, ale Vášmu vyhľadávaniu nezodpovedá žiadny výsledok. Zmeňte prosím vyhľadávaný text.
Ako vyhľadávať hotely pre viac osôb?
Dospelý + dieťa
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre zadaný počet osôb do jednej izby, maximálne však ponúka štvorlôžkovú izbu (pre 4 osoby). Ak hľadáte zájazd pre viac osôb, zadajte do vyhľadávania len dve dospelé osoby. Keď nájdete zájazd, ktorý Vám vyhovuje, kontaktujte nás prosím pre overenie dostupnosti pre požadovaný počet osôb.
3 osoby
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby. Ak zadáte 3 osoby, systém vyhľadá trojlôžkovú izbu, prípadne dvojlôžkovú izbu s prístelkou. V prvom kroku je lepšie vyhľadať zájazd pre dve osoby a následne aktualizovať ponuku pre tri osoby. Pokiaľ sa Vám po tomto kroku nezobrazí Vami vyhliadnutá ponuka zájazdu s presným počtom osôb, kontaktujte nás prosím. V týchto prípadoch je možné dohľadať prístelku priamo v rezervačnom systéme.
4 a viac osôb
Systém pri zájazdoch vyhľadáva ubytovanie pre daný počet osôb do jednej izby, Ak zadáte napr. 4 dospelé osoby, systém vyhľadá zájazd so štvorlôžkovou izbou. Pokiaľ si neprajete štvorlôžkovú izbu, vyhľadajte a vyberte si zájazd len pre 2 osoby. V poslednom kroku „Objednávka“ v objednávkovom formulári pri vyplňovaní cestujúcich pridajte ďalšie dve požadované osoby tlačidlom „Pridať položku“. Po odoslaní objednávky Vám potvrdíme dostupnosť zájazdu pre požadovaný počet osôb.
Ľutujeme, ale Vášmu vyhľadávaniu nezodpovedá žiadny výsledok. Zmeňte prosím vyhľadávaný text.
Vami vybraný zájazd môžete uhradiť aj online platobnou kartou priamo na našich stránkach. Po jej odoslaní a riadne prebehnutej platbe Vám na uvedený e- mail ihneď bude zaslaná cestovná zmluva. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť j v kroku "Potvrdenie objednávky". Cestovnú zmluvu si starostlivo prekontrolujte.
K rezervácii objednanej služby u cestovnej kancelárie dochádza až po zaplatení (pripísaní peňazí na náš účet). Vzhľadom na to, že databáza zájazdov a leteniek sa neustále mení a predovšetkým výhodné ponuky bývajú vypredané veľmi rýchlo, odporúčame zákazníkom uskutočniť platbu čo najskôr. Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naši pracovníci overia platnosť Vašej objednávky. Platbu je možné uskutočniť jedným z nasledujúcich spôsobov:
V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom, nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná v čase pripísania peňazí na náš účet.
Platby cez víkendy
V sobotu a v nedeľu je možné platiť v hotovosti v nižšie uvedených pobočkách bánk.
Zoznam otvorených pobočiek bánk cez víkendy
Bankové spojenie:
Ako variabilný symbol vždy uvádzajte č. cestovnej zmluvy!
Občas sa stáva, že je možné zájazd rezervovať len v režime „zájazd na vyžiadanie“, pretože kontingent leteniek alebo ubytovacej kapacity príslušná cestovná kancelária vyčerpala.
V tom prípade CK musí požadované miesta záväzne objednať u leteckej spoločnosti alebo v hoteli. Pretože zo strany CK ide o záväznú objednávku, treba pri objednaní „zájazdu na vyžiadanie“ zaplatiť zálohu. Ak do odletu ostáva viac než 15 dní – 50 % ceny zájazdu, v ostatných prípadoch treba uhradiť celú cenu zájazdu. Po zaplatení zálohy má CK 3 pracovní dny na potvrdenie objednávky. Objednávka potvrdená CK sa automaticky prevedie do záväznej rezervácie a okamžite sa na ňu vzťahujú storno podmienky CK. Ak zaplatil zákazník len zálohu, musí ihneď po potvrdení rezervácie uhradiť doplatok.
V prípade neúspešného objednania/nepotvrdenia zájazdu cestovná kancelária v stanovenej lehote bezodkladne vráti zákazníkovi zálohu v plnej výške.
Po odoslaní objednávky Vám bude na uvedený mail ihneď zaslaná cestovná zmluva a pokyny k platbe za Vami vybratú službu. Vygenerovanú cestovnú zmluvu si môžete stiahnuť aj v poslednom kroku „Potvrdenie objednávky“. Cestovnú zmluvu si dôkladne prekontrolujte a ak nebudete mať žiadne pripomienky, môžete zájazd uhradiť.
POSTUP OBJEDNÁVANIA
Najneskôr 10 minút pred platbou nám zatelefonujte. Naša CK overí platnosť Vašej objednávky. Po overení platnosti preveďte platbu jedným z nasledujúcich spôsobov:
V prípade, že peniaze pošlete iným spôsobom, nemôžeme Vám garantovať, že objednaná služba bude stále voľná aj v čase pripísania peňazí na náš účet.
Záväzné zarezervovanie bude prevedené po pripísaní uvedenej čiastky na účet našej cestovnej kancelárie. Po zarezervovaní v medzinárodnom rezervačnom systéme Vám zašleme konfirmáciu (potvrdenie) objednávky. Toto je záväzný doklad, na základe ktorého Vám cestovná kancelária poskytne uvedené služby.
Ihneď po zarezervovaní Vás budeme informovať o spôsobe doručenia cestovných dokladov.
Spôsoby doručenia sú:
Pre odlety v režime last minute (odlet do 8 dní) budú Vaše cestovné dokumenty automaticky uložené na letisku v stánku spoločnosti, kde si ich 2 hodiny pred odletom vyzdvihnete. Umiestnenie stánku Vám vopred oznámime.
Ľutujeme, ale Vášmu vyhľadávaniu nezodpovedá žiadny výsledok. Zmeňte prosím vyhľadávaný text.
Nami uvádzané ceny cestovných služieb sú skutočne konečné. To znamená, že za letenky, zájazdy nebudete musieť doplácať žiadne skryté príplatky. V cenách sú okrem iného zahrnuté všetky letiskové poplatky a taxy, príplatky za palivo alebo bezpečnostné poplatky. Ceny samozrejme nezahŕňajú prípadné administratívne poplatky spojené s legislatívou cieľovej krajiny (napr. turistické víza alebo karty, turistický poplatok za odlet z krajiny alebo náklady na povinné očkovanie). V cene nie je rovnako zahrnuté cestovné poistenie, poistenie proti stornu alebo prípadné poplatky za vyzdvihnutie dokladov na letisku u last minute ponúk (tu si niektoré CK účtujú za uschovanie dokladov na letisku 10EUR).
Všetky cestovné kancelárie, s ktorými spolupracujeme, majú zaistené poistenie proti úpadku. Túto povinnosť cestovných kancelárií so sídlom v Nemecku upravuje § 651k (povinnosť náhrady v prípade platobnej neschopnosti alebo konkurzu) Nemeckého občianskeho zákonníka. Podľa jeho znenia musia mať všetci sprostredkovatelia cestovných zájazdov uzavreté poistenie alebo bankovú záruku minimálne 110 mil. Eur, ktoré zaistí:
Výška poistného alebo bankovej záruky musí dosahovať minimálne 110 mil. Euro na každý kalendárny rok. Skutočnosť, že je Váš sprostredkovateľ poistený, si môžete overiť na tejto adrese: www.tip.de/register/rvr.html. Cestovné kancelárie, ktoré majú uzavretú bankovú záruku, tu však uvedené nie sú.
Neviete si rady s vhodným darčekom pre Vašich blízkych, kamarátov, obchodných partnerov či zamestnancov? Pripravili sme pre Vás darčekové poukazy na nákup zájazdov do celého sveta od najväčších nemeckých cestovných kancelárií.
Podmienky uplatnenia darčekového poukazu
AIRSTOP nezodpovedá za ukradnuté a stratené darčekové poukazy.
Letisko – Podľa našich skúseností prebieha vyzdvihnutie cestovných dokladov a odbavenie na letisku hladko. Stačí predložiť požadované cestovné dokumenty. V prípade vyzdvihnutia dokladov na letisku predložte potvrdenie a cestovný pas. Pracovníci CK Vám obratom odovzdajú cestovné dokumenty (letenky, vouchery). S cestovnými dokladmi sa dostavíte min. 90 min. pred odletom na Check-in (odbavenie), kde predložíte letenku a cestovní pas a budete odbavení. Súčasne Vám budú vystavené palubné lístky (Boarding pass), s nimi vstúpíte do lietadla. Upozorňujeme, že check-in se väčšinou zatvára 45 min. pred odletom!
Prílet – Po prílete do destinácie a vyzdvihnutí batožiny na Vás bude čakať delegát cestovnej kancelárie. Delegáti sú oblečení vo firemných farbách s visačkou společnosti a väčšinou držia aj cedulu s logom spoločnosti. Delegát hovorí po nemecky, anglicky a miestnym jazykom destinácie. Delegátovi predložíte hotelový voucher, na jeho základe nastúpíte do pripraveného autobusu k transferu do hotelu. V autobuse vodič, prípadne delegát hlásí mená hotelov.
Hotel – Po príjezde do hotelu Vás delegát na recepcii ubytuje a poskytne Vám čas informačnej schôdzky. V priestoroch recepcie sa nachádzajú informačné nástenky, na ktorých väčšinou nájdete dôležité informáce ako napr. kontakt na delegáta, časy stretnutí s delegátom, informácie o lokalite, fakultatívnych výletoch a ďalších službách. Ďalej tu bude ku koncu Vašej dovolenky uvedený časový údaj pre vystahovanie z hotelu a transfer na letisko.
Asistencia po telefóne - po celú dobu Vášho pobytu Vám ponúkame asistenciu pre prípadnú komunikáciu s delegátom. V tomto prípade stačí zavolať, prípadne napísať email s Vašou otázkou a kontaktom na delegáta.
Ľutujeme, ale Vášmu vyhľadávaniu nezodpovedá žiadny výsledok. Zmeňte prosím vyhľadávaný text.