Recenzie
Info o hoteli
Vybavenie hotela
Prejsť k zájazdu
Recenzie
Do zájazdu
60 %
1.7. - 10.7.2012
Dojem zo začiatku katastrofálny, potom po vyriešení problémov bol dojem veľmi dobrý. Doporučujeme tento hotel, len je lepšia izba nie na hlavnej ulici ( je tam od 20.00 hod. nočný život asi do 1,00 - 2,00 hod.) ale izbu z bočnej ulici, je to tichšie. Hotel bol čistý, udržiavaný, vkusne zariadený. Na izbe sme mali LCD televízor, programov bolo neúrekom ale len nemecké , španielske. Kúpeľňa bola čistá, vaňa so sprchou, biele uteráky, osušky, WC čisté, toaletný papier dokladali.
60 %

Služby hotela

Personál v hoteli bol ochotný hlavne na recepcii, horšie to bolo v reštaurácii, obsluhujúci čašník nás upozorňoval na nevhodné oblečenie partnera, nespýtal sa na recepcii, resp. z recepcie mu nedali avízo, že sa nám stratila batožina a partner nemal nič na oblečenie, len krátke nohavice a tielko nakoľko sa nám stratila jedna batožina (až 4 dni som len vybavovala s Neckermanom, recepciou (volali na letisko) a hľadala batožinu, kde sa nachádza. Po štyroch dňoch konečne som sa dozvedela, že batožina zostala na letisku vo Swechate. Prišla až 04.07.2012). Na letisku v Palma Malorca delegátka z Neckermanu nás odporučila na okienko, kde vybavujú stratené batožiny, ale spoj č.3322 - autobus (transfér) ktorý nás mal odviesť do hotela THB Gran Playa odišiel bez nás, nepočkali kým vybavíme potrebné doklady o strate batožiny. V stánku Neckerman vedeli, že sa nám stratila batožina - bola som ich informovať, mali dať vedieť delegátke a autobus nás mal počkať. Nestalo sa, a hlavne potom keď sme mali dokumenty už vybavené, prišlo k ďalšej nepríjemnosti. Nemal nás kto (autobus) odviesť do hotela. Čakali sme až 2 hodiny na letisku, aby nás niektorý autobus odviezol do hotela. Pýtam sa ako je to možné !!!! Tak ako sme sa tešili tak hneď keď sme prišli na letisko Palma de Malorca, a čakali na batožinu, začala sa trauma a pokračovala až 4 dni !! To Vám poviem : ako sme sa tešili tak to hneď prešlo do traumy a bolo po dovolenke, každý deň niekoľko krát absolvovať recepciu (či batožina prišla, ak nie aby zavolali na letisko), absolvovanie sídla Neckermana (šťastie, že sídlo sa nachádzalo blízko hotela).
60 %

Izba

Izba bola vkusne zariadená, čistá, cením si, že každý deň upratovali, vymieňali uteráky, pracovníčky boli milé, prívetivé a ak sme mali nejakú požiadavku ochotne nám vyšli v ústrety.
60 %

Pláž a okolie

Pláž bola dosť blízko = cca 50 m; z hotela bočným vchodom sme prešli na koniec ulice , zahli doprava a len pár metrov nás delilo od pláže, už sme videli pláž. Lehátka a slnečníky boli za poplatok a to : 1 lehátko 3 €, slnečník 4 €, a komplet (2lehátka + 1slnečník) 10 €. Najprv si zoberiete lehátko, dáte ho k slnečníku a potom cca za pol hodiny príde plážový pracovník a vyberá poplatok a vydá vám tzv. lístok. Pláž bola čistá, more teplé, bolo vidieť v mori dno, tak je čisté, do mora sa išlo dosť ďaleko, nakoľko bola plytká voda.
60 %

Šport, voľný čas

Pláž bola dosť blízko = cca 50 m; z hotela bočným vchodom sme prešli na koniec ulice , zahli doprava a len pár metrov nás delilo od pláže, už sme videli pláž. Lehátka a slnečníky boli za poplatok a to : 1 lehátko 3 €, slnečník 4 €, a komplet (2lehátka + 1slnečník) 10 €. Najprv si zoberiete lehátko, dáte ho k slnečníku a potom cca za pol hodiny príde plážový pracovník a vyberá poplatok a vydá vám tzv. lístok. Pláž bola čistá, more teplé, bolo vidieť v mori dno, tak je čisté, do mora sa išlo dosť ďaleko, nakoľko bola plytká voda.
60 %

Strava

Recenzie zákazníkov AirstopRecenze zákazníků (0)
Všetky recenzieVšetky (0)
Najnovšie
  • Najobľúbenejšie

Prečo si zvoliť Airstop

Globe
18 rokov Vám prinášame vysokú kvalitu cestovania za skvelé ceny
Plane
Garancia rovnakej ceny ako priamo v cestovnej kancelárii
Compass
Najväčšie rakúske a české cestovné kancelárie na jednom mieste
Card
Rezervácia online s možnosťou platby platobnou kartou