Požiadavky na vstup do Egypta: Pre vstup doEgyptNemeckí občania (vrátane maloletých) potrebujúplatný cestovný pasaleboObčiansky preukaz. Deti do 12 rokovMožno tiež kombinovať sPlatnýDetský pasvstúpiť. Cestovné doklady musia byť v čase vstupu platné najmenej 6 mesiacov.
Pri vstupe do krajiny s občianskym preukazom,dve biometrické pasové fotografiepotrebné, ako špeciálneVstupná kartaktoré sa musia znovu predložiť pri odchode. Upozorňujeme, že hoci vás preukaz totožnosti v spojení so vstupnou kartou oprávňuje na vstup do Egypta, nie je všade v krajine uznávaný ako dostatočný identifikačný doklad.
Nemeckí občania potrebujúVízum.
To možno vykonať buď naVeľvyslanectvo Egyptskej arabskej republikyv Berlíne a na generálnych konzulátoch vo Frankfurte a Hamburgu alebo ako elektronické vízum na webovej stránkeVisa2Egyptje možné požiadať.
Odporúča sa požiadať oVízum pri vstupe.Poplatok v súčasnosti 25 USD (alebo ekvivalent v eurách) za jednorazový vstup je potrebné zaplatiť na bankovom pulte pred dosiahnutím pasovej kontroly. Uvedenie poplatkov je bez záruky, pretože sa môžu zmeniť.
Ďalšie informácie:Egypt: Cestovné a bezpečnostné poradenstvo - Federálne ministerstvo zahraničných vecí (auswaertiges-amt.de)
Občania iných krajín by sa mali obrátiť na veľvyslanectvo Egyptskej arabskej republiky v Berlíne alebo na generálne konzuláty vo Frankfurte a Hamburgu.
Upozornenie: Ponuka hotelových rezervácií platí len pre účastníkov zájazdu, ktorí si rezervovali let z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska alebo krajín Beneluxu, majú bydlisko v týchto krajinách a môžu o tom predložiť dôkaz. Hotelieri sú oprávnení požadovať dodatočné platby od obyvateľov alebo odmietnuť rezerváciu bez dokladu o lete na mieste.
(K januáru 2024)
Rady: Upozorňujeme, že všetci hostia, ktorí nemajú pobyt v EÚ, môžu mať problémy s registráciou v hoteli, najmä v prípade "rezervácií iba v hoteloch" v cieľovej oblasti. V takom prípade sú hotelieri oprávnení požadovať dodatočnú platbu na mieste alebo odmietnuť rezerváciu!
Vybavenie, služby, zábava a šport v zimnej sezóne: V zimnom období (zvyčajne Od začiatku novembra do konca marca/polovice apríla) a v skorej a neskorej sezóne (apríl a október) nie sú niektoré z tu uvedených zariadení k dispozícii vôbec alebo len v obmedzenom rozsahu z dôvodu poveternostných podmienok alebo nízkeho počtu návštevníkov. Týka sa to najmä pláží a zariadení na kúpanie (slnečníky a ležadlá, móla na kúpanie, bazény a plážové bary), zábavy vonku a športu (najmä vodných športov). V mnohých hoteloch sú bazény počas zimných mesiacov udržiavané alebo úplne vyprázdnené, tobogány / aquaparky nie sú v prevádzke. V zimnej sezóne môže byť tiež znížená ponuka a la carte reštaurácií, snack reštaurácií a barov alebo môžu byť obmedzené prevádzkové hodiny, namiesto bufetu môžu byť jedlá podávané formou menu. Večerné podujatia pod holým nebom budú zrušené alebo presunuté do interiéru. Minikluby často nie sú ponúkané vôbec počas zimnej sezóny alebo len počas školských prázdnin. Ak je súčasťou vybavenia miestnosti klimatizácia, bude sa v zimných mesiacoch používať na vykurovanie.
Rady: Upozorňujeme, že v prípade všetkých hostí z krajín mimo EÚ sa môžu vyskytnúť problémy s registráciou hotela v rámci programu "Iba rezervácie hotelov" v cieľovej oblasti. V takom prípade sú hotelieri oprávnení požadovať dodatočnú platbu na mieste alebo odmietnuť rezerváciu!
Vybavenie
Vhodný pre deti
Wellness
Priamo na pláži
Potápanie
Vyhrievaný bazén
Posilňovňa
Bazén
Squash
Tenis
Vodné športy
Detské ihrisko
Detský bazén
Piesočná pláž
WIFI k dispozícii
Galéria
Bohužiaľ, pre tento hotel nemáme žiadne fotografie.
Recenzie
Celkové hodnotenie
80 %
76 %
Služby hotela
69 %
Izba
86 %
Pláž a okolie
66 %
Šport, voľný čas
83 %
Strava
Recenzie zákazníkov AirstopRecenze zákazníků (19)
Všetky recenzieVšetky (0)
70 %
9.7. - 23.7.2022
Zuzana H.
Do hotelu jezdíme pravidelně, už minulá návštěva v roce 2020 nás trochu zklamala. Hodně se zhoršily služby hotelu, již se tam nelze cítit jako stálý host.
60 %
Služby hotela
70 %
Izba
90 %
Pláž a okolie
70 %
Šport, voľný čas
60 %
Strava
Ďalšie fotky(+ 4)
Zobraziť viac
40 %
9.3. - 20.3.2022
Hana Š.
V hotelu jsme byli již po třetí. Naposledy před dvěma roky. Celková úroveň hotelu poklesla o 70%. Pokoj byl neuklizený a úklid během našeho pobytu se nedal nazvat úklid úklidem. V hotelu bývalo při večeři prostřeno bílými ubrusy, byly založené příbory a číšník vypadal jako číšník. Nyní bez ubrusů, z číšníků se stali odnašeči nádobí a pokud jste chtěli přinést pití, očividně si říkali o spropitné, což fungovalo všude, na recepci, v baru, na pláži ... Jídlo se zhoršilo neskutečným způsobem, něco bylo nepoživatelné. V hotelu nebyl tonic a alkohol byl na úrovni výčepní lihoviny prodávané za socialismu. V restauraci MARINA CAFFE byli vždy nejdříve obslouženi hosté z Německa a Ruska, což platilo i o baru. Vodní bar byl zavřený, nefungoval, nevíme proč. Z personálu čišela neochota. Byli ochotní pouze za peníze, což bylo zřejmé a neprofesionální.
20 %
Služby hotela
30 %
Izba
60 %
Pláž a okolie
40 %
Šport, voľný čas
20 %
Strava
70 %
24.2. - 6.3.2022
Gabriela N.
Starší rezort, ubytovanie v bungalovoch s teraskou.
90 %
Služby hotela
30 %
Izba
100 %
Pláž a okolie
70 %
Šport, voľný čas
100 %
Strava
Zobraziť viac
30 %
26.2. - 5.3.2022
Dária M.
Všetko zachránila pláž a pekne záhrady v areáli.
10 %
Služby hotela
20 %
Izba
70 %
Pláž a okolie
50 %
Šport, voľný čas
40 %
Strava
Zobraziť viac
90 %
16.2. - 2.3.2022
Beata G.
Napriek počiatočným rozpakom z ubytovania v bungalove, bol pobyt v tomto hoteli skvelý. Nádherná pláž, výborné jedlo, milí a nevtieraví zamestnanci hotela....to všetko spolu Vám vytvorí pocit nezabudnuteľnej dovolenky v hoteli Giftun Azur.