Od prvého dňa problémy, ktoré pokračovali. Dostali sme izbu úplne na konci rezortu, odkiaľ bolo ďaleko aj do reštaurácie, aj k bazénu a k pláži ešte ďalej. V izbe dve rôzne postele, jedna vyššia, druhá nižšia, v kúpeľni nesvietilo svetlo a za zrkadlo zaliezol šváb. Po reklamácii na recepcii nás informovali, že svetlo opravia, posteľ máme ráno povedať upratovačke a o šváboch nevedia.
Svetlo síce prišiel opraviť opravár, ale po výmene trubice aj tak viac nesvietilo, ako svietilo. Problém bol totiž chybný vypínač.
Postele sme si svojpomocne upravili, aby sme aspo) do rána prespali, keďže sme pricestovali večer.
Ráno som žiadal o výmenu izby, pretože problémy pretrvávali. Odpoveď - máme to riešiť s delegátom, ktorý tam ani nebol, iba na nástenke bolo španielske telefónne číslo, kam máme volať. Mal som chuť radšej zaťať zuby a oddychovať, aj keď nie v takom prostredí, ako som mal sľubované, takže som si povedal, že to nechám tak.
Keď som ale večer objavil ďalšie šváby a v noci liezol jeden po partnerke, to už sa nedalo. Ráno som šiel aj s fotkou švába na recepciu a trval na výmene izby? Návrh riešenia z recepcie? "Dáme vám spay a keď uvidíte švába, tak si ho postriekajte. Upratovačka vám izbu vydezinfikuje a uvidíme do rána, či ešte nejaký šváb príde". Tak to už som mal dosť!!! Volal som na klientske centrum MTS. Po vysvetlení situácie, samozrejme anglicko-nemecky, keďže španielsky neviem, mi sľúbili, že zavolajú na recepciu hotela. Po telefonáte mi MTS volali, že je to vyriešené a dostaneme inú izbu. Samozrejme, na recepcii na mňa pozerali, že o ničom nevedia. Tak som znova volal MTS a dal som telefón recepčnej. Až potom sa zrazu všetko dalo. Dostali sme inú izbu s upozornením, že je ale inej kategŕie ak by nám to náhodou malo vadiť. Po príchode do izby sa ukázalo, že je väčšia, čistejšia, lepšie umiestnená. V každom prípade 3 dni dovolenky zbytočne zabyté nervami, stresom a komunikáciou s niekoľkými ľudmi.
Optimisticky som si myslel, že je to už OK. OMYL. Až posledný deň sme zistili, že v peňaženke a v púzdre telefónu nám chýbyjú peniaze. Bankovky 100 + 20 + 20 + 20€. Mali sme do odchodu cca 2 hodiny, takže už bolo neskoro volať políciu. Len som to nahlásil na recepcii. Spísali nejaké tlačivo, samozrejme po španielsky, a vraj sa na to pozrú. Len aby som nevolal políciu. No samozrejme, hodinu pred odchodom transferbusu určite nemám chuť čakať na políciu.
Takže moje skúsenosti - JEDNA VEĽKÁ KATASTROFA!!! URČITE TAM NIKDY VIAC NEPOJDEM!!! A NIKOMU HOTEL SBH TARO BEACH NEODPORÚČAM!!!
Musím však povedať, že okolie a pláž boli skutočne nádherné, síce so silným vetrom, ktorý tam je zrejme celý rok. Ľudia sú inak milí, personál z časti tiež. Pláž nádherná. Ak by som nemal tie skúsenosti, aké mám, dalo by sa povedať, že tam bolo pekne a dobre. Po mojich skúsenostiach a zážitkoch v hoteli už NIKDY!!!!!
Juraj